Bij Gerrekens Accountants en Consultants streven we naar een hoge mate van tevredenheid bij onze relaties. We werken continu aan het verbeteren van onze dienstverlening. Toch kan het gebeuren dat er iets misgaat of dat u niet tevreden bent over een aspect van onze organisatie. Wij nemen uw opmerkingen en klachten serieus en nodigen u uit om eventuele ontevredenheid zo snel mogelijk met ons te delen. Samen zoeken we naar een oplossing die voor alle partijen passend is.
Uw doelen, onze expertise.
Laat ons weten hoe we u beter van dienst kunnen zijn.
Klachten telefonisch bespreken
Veel klachten kunnen worden opgelost tijdens een persoonlijk of telefonisch gesprek. Wij raden u daarom aan om eerst contact met ons op te nemen. Wanneer uw klacht betrekking heeft op een specifieke medewerker, verzoeken wij u om direct met die persoon in gesprek te gaan. Indien u dit niet wenst of dit geen oplossing biedt, kunt u uw klacht bespreken met de heer Gerrekens. Mocht uw klacht betrekking hebben op zijn functioneren, dan kunt u contact opnemen met mevrouw Geerts.
Formele schriftelijke klachtenprocedure
Indien een telefonisch gesprek geen oplossing biedt of wanneer u vindt dat uw klacht zich niet leent voor een dergelijk gesprek, kunt u gebruikmaken van onze formele schriftelijke klachtenprocedure. Dit is in lijn met artikel 9, lid 3, van de Nadere Voorschriften Kwaliteitssystemen (NVKS). Hiervoor kunt u een klachtenformulier downloaden via onze website. Het ingevulde formulier kunt u richten aan de heer Gerrekens. Indien hij betrokken is bij de klacht, kunt u het formulier richten aan mevrouw Geerts.
Meer weten?
Indienen via telefoon met klachtenregistratie
Wilt u uw klacht liever telefonisch indienen maar toch laten behandelen via de schriftelijke klachtenprocedure? Geef dit dan duidelijk aan bij een van onze medewerkers. Tijdens het gesprek wordt het klachtenformulier ingevuld. U ontvangt vervolgens twee kopieën, waarvan wij u verzoeken er één ondertekend terug te sturen.
Waar gaat het bij klachten om?
De klachtenprocedure is bedoeld voor situaties waarin vermeende schendingen van ons kwaliteitsbeleid of het stelsel van kwaliteitsbeheersing hebben plaatsgevonden. Wij behandelen uw klacht zorgvuldig en volgens de voorgeschreven stappen.
Via de link hieronder vindt u een stapsgewijze uitleg van de klachtenprocedure en kunt u het klachtenformulier downloaden:
Klachtenprocedure Gerrekens Accountants